2010. szeptember 14., kedd

Bali... Leguán.. Legian

 Nah az első képek. Lejöttem Liliért Denpasarba, átvezetve a hegyeken. Már hétfőn ide értem, és a kisasszony csak szerdán száll le, így szállást  kellett szereznem. Ezt Dávid, egy Darmasiswás srác biztosította nekem, remeket aludtam ma éjszaka a bérelt szobája padlóján, az ágy a gyengéknek való. Ma szörfözgettünk egyet közösen (szörföztünk = küzdöttünk a kezdőknek kissé túlméretezett hullámokkal, és próbálgattunk felállni) Legiánon. Ez egy Kutához közeli partszakasz neve, csak kissé előkelőbb talán (vagy nem?). Kivittem a gépet is, és lőttem pár képet, hogy lássátok milyen brutális naplementéket produkál Bali este 6-kor. Bizony, este 6kor mindig lemegy a nap és még csak nem is kel túl korán. Egyenlítőhöz közel ez így működik. Engem is meglepett mikor megérkeztem :D :D

















Vendéglátom Dávid.


Nincsenek megjegyzések: