2010. szeptember 14., kedd

Szingapúr... Reloaded

Mivel nagyon likeolom azt a várost, felpakolom a maradék Szingapúros képet is, ne menjenek veszendőbe :)


Íme egy helyi kajálda. 500 forintért a következő fincséségek birtokosává válhattam itt.






Ebbe az árba belefért még a Kopi is. Egész Ázsia küzdd az "f" betűvel, így a kávé kopi jellemzően.



Egy ilyen fényképezőgépet állványon lazán otthagyhatsz, nem viszi el senki. A csaj meg.. rákerült  a képre :D:D




Csak szója termékek és édességek. Bolt Balázsnak.




A világ 4. legnagyobb gdp per capita mutatójával rendelkező országának ilyen taxik dukálnak. Nem egy Suzuki Swift...




Little India itt is van. Minden nagyobb ázsiai városnak dukál.





És ahol Litte India van, akad hindu templom is...

















Ahol van Little India ott pedig lesz China Town is. Szingapúrban meg pláne, lévén hogy ez egy főleg kínaiak álltal futtatott vállalkozás :D






Ilyet ettem volna én is, csak közbeszóltak a  fránya anyagiak.




Egy  egyetemi épület. És nem a legdurvábbat fotóztam le sajna, az a művészeti  egyetem lett volna...




Valakinek meg is kell védenie ezt a sok szép dolgot...










Minden ázsiai angol tudásának alapköve: I can/I cant. Jó ez mindenre, ha ruha árát nem engedi lejjebb, ha elfogyott a leves, ha hoz még  TV-ket... Már plakáton is.



És tényleg ne biciklizz az aluljáróban, mint már írtam. Drága.

Nincsenek megjegyzések: